|
4 lata patrzenia władzy na ręce
|
|
10-12-2010, 23:48
|
|||
|
|||
|
RE: 4 lata patrzenia władzy na ręce
Odnośnie tej ankiety - czekam na decyzję w pewnej sprawie, bo pomysł już kiedyś padał, ale chyba umarł śmiercią naturalną. Zorientuję się jak to wygląda i w razie czego ankietę się uruchomi.
Druga sprawa to kwestia finansowa. |
|||
|
11-12-2010, 12:17
|
|||
|
|||
|
Nie jestem informatykiem, więc to pole oddaje wam - administratorom. Jednak z tego co się orientuję to stworzenie internetowego sondażu (ankiety) na tym portalu (podobnego do tego "kto na burmistrza?") nie wymaga nakładów finansowych. Jeśli się mylę to przepraszam, moja ew. pomyłka wynika z braku wiedzy w tym temacie.
|
|||
|
11-12-2010, 13:28
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-12-2010 13:29 przez estral.)
|
|||
|
|||
|
Oczywiście, że stworzenie ankiety na tym forum nie wymaga żadnych nakładów finansowych. Co innego jeśli chodzi o tablice pamiątkowe i tego dotyczyło moje pytanie.
|
|||
|
11-12-2010, 15:09
|
|||
|
|||
|
Stworzenie tablicy pamiątkowej nie wymaga ogromnych nakładów finansowych. Można ją uwzględnić w planie budżetowym na następne lata. Jest to symbolika, utożsamienie się z pontyfikatem Ojca Świętego i myślę, że oszczędzanie na takiej symbolice to nie najlepszy pomysł.
|
|||
|
12-12-2010, 13:56
|
|||
|
|||
|
bzdura!
|
|||
|
12-12-2010, 16:31
|
|||
|
|||
|
Po 1989 roku zmienia się system polityczny w Polsce. Zmienia się ustrój, zmieniają się służby.
Następuje demokracja, wolność słowa. Każdy człowiek ma prawo wyrażać swoje opinie w sposób jawny, nic mu za to nie grozi. Autorze w/w "wypowiedzi", masz prawo do innej opinii. Dobrze jednak byłoby, gdybyś swoją wypowiedz poparł argumentami "za" lub "przeciw". Dlaczego stworzenie tablicy upamiętniającej Ojca Świętego uważasz za bzdurę? Konkrety, a nie puste słowa. |
|||
|
12-12-2010, 21:50
|
|||
|
|||
|
jestem przeciw
|
|||
|
13-12-2010, 11:31
|
|||
|
|||
|